۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

حق آمد و ولایت فقیه باطل شد

سلام همشهری ها!
ممنون از نظرات همه ی شما دوستان عزیز که لطف کردید و نقطه نظرهای خود را با ما در میان گذاشتید.
این فایل پی دی اف است که بر اساس آیه های قرآن و با ذکر آیه،سوره،صفحه اثبات کرده که از نظر خدا ولایت فقیه باطل است و سو استفاده از دین اسلام ما را به ولایت فقیه کشانده که در قرآن صریحا از آن نهی شده.و در یک پوشه ی دیگر، حق داشتن دموکراسی در قرآن و با ذکر شماره آیه و صفحه آمده است اینکه خدا در همه جای قرآن به وضوح به کشوری با سیستم دموکراسی تاکید کرده.در پوشه ی دیگر آن آیه هایی در رد شریک قرار دادن خدا آمده است و گفته است که حمد و تعظیم در برابر غیر خدا توهین به یگانگی خدا و شرک است.و در پوشه ی دیگر تاکیدی دارد دوباره در رد ولایت فقیه. کسانی که فکر میکنند این مدارک دروغ،جعلی و ساختگیست به خودشون زحمت بدن برای یک بار هم که شده قرآن را باز کنند و بدون تعصب جناح و حذبی آن را بخوانند تا بدانند این مدارک همه از داخل قرآن است و آیه هایی غیر از حرفهای خدای مهربان نیامده است.و بد نیست کمی تامل کنند،مطمئنم کسانی که با این دولت و ولایت فقیه هستند و آن را قبول دارند غیر از کلمات عربی قرآن ،حتی یک کلمه ی آن را به فارسی نخواندند و فقط با روخوانی کلمات عربی وجدان خود را به خیال خود راحت کردند و رفع تکلیف کردند.قرآن کتابی ست که برای روخوانی نازل نشده است، همان طور که در قرآن نوشته کتابی است برای تامل و تفکر.
این فایل نیز از قرآن اخذ شده برای کسانی که تا به حال فارسی آن را نخواندند و اگر خواندند خودشان هم نفهمیدند چه خواندند فقط یک روخوانی کردند و تامل و تفکر را خرج قرآن و نکاتش نکردند.


دانلود فایل حق آمد و ولایت فقیه باطل شد

۱۱ نظر:

  1. salam doost va hamvatane ba gheyrat,

    baraye etela resaniye jonbesh sabz man yek mail list
    dorost kardam baraye ferestadene email be balaye 100 nafar
    bedoone vared shodan be spam
    az shoma taghaza daram adresse safheye eshterak ro baraye
    gostaresh damaneye etella resani baraye digaran befrestid ya dar
    weblogetoon bezarid,



    خانواده باربا پاپا در زمان بروز مشکلات بزرگ، از حالت سیب زمینی به حالت فعال و کارگشا تغییر شکل داده
    و با وجود اختلاف رنگ و نظر، برای حل مشکل باهم متحد میشوند


    برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات جنبش سبز، و سپس انتقال آن به دیگران ,آدرس ایمیل یا امیلهای خود را به این لیست اضافه کنید

    برای تایید اشتراک ،ایمیل خود را چک کنید و روی لینک تایید،کلیک نمایید.

    در صورت تمایل از یک ایمیل با نام مستعار استفاده نمایید.

    برای کمک به گسترش دامنه اطلاع رسانی،لطفا آدرس این سایت را برای دیگر دوستانتان هم بفرستید تا به کمک هم، بزرگترین شبکه اطلاع رسانی زنجیره ای را تشکیل دهیم.
    آگاهی همه گانی، بزرگترین دشمن حکومت دیکتاتوریست

    http://mardom.dropdocs.eu

    برای آزادی ایران زمین، متحد شویم

    پاسخحذف
  2. از انجا كه تاريخ معاصر كشورمان انقلاب هاي ناموفق و ناهمگوني را طي صد سال گذشته در بطن تاريخي خود ثبت نموده است و از انجا كه همه جنبش هاي معاصر گسسته وار سركوب شده و نتيجه سودمندي حاصل نگشته است، پاسخ سئوالات زير در طبقات مختلف اجتماعي ايران متفاوت خواهد بود. لذا شما ازاد انديشان را صميمانه در پاسخ به پرسشهاي زير فرا خوانده، به ارزوي انكه در پايه گذاري سبزينگي سياست و فرهنگ سرزمينمان كمك نمايد./ لطفا براي ادامه مطلب از ايراني سبز براي همه ايرانيان ديدن فرمائيد

    ايراني سبز براي همه ايرانيان
    www.greenlineuk.blogfa.com

    پاسخحذف
  3. ببخشيد، شما كه در نوشتارتان دقت نداريد و حتي با فارسي نوشتن مشكل داريد!؟ چگونه توانستيد در آيات مباركه قرآن تدبر كنيد!؟ (( كلمهء حزب را با - ز - مي نويسند نه با - ذ -))

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزيزم خسته نباشيد. دادنامه یک جانباز جنگی

    از حمله به خوابگاه دانشجوئی
    رسیدند به حمله به شبستان مساجد!

    پاسخحذف
  5. نجس كردن نشان سبز سادات بوسيله دستهاي ناپاك امثال شماها كم بود، حالا رفتيد سراغ قرآن. ضمنا مفسرين واقعي قرآن كه معصومين(ع) باشند، اطاعت از ولايت فقيه را در زمان غيبت واجب دانسته‌اند. نكند خيال كرده‌ايد كه بيشتر از معصومين قرآن را درك مي‌كنيد.

    پاسخحذف
  6. اين قرآني كه شما به تازگي به سراغش رفته‌ايد، دانشمندان و عالمان زيادي خيلي قبل از شماها آن را خوانده و در آن تأمل كرده‌اند. دوره گوساله سامري و اينگونه فريبكاري‌ها گذشته است. به جناب موسوي بگوييد روزي با جدش روبرو خواهد شد. در آنروز چه پاسخي براي اينهمه بي حرمتي خواهد داشت؟
    «والعاقبه للمتقين»

    پاسخحذف
  7. سلام .حرکت چند هزار نفری به سوی اوین، برای زندانی شدن!

    درخواست مهدی کروبی از دادستان کل کشور:

    سرنوشت یک شاهد تجاوز را روشن کنید

    پاسخحذف
  8. سلام . سخنرانی ٤٠٠ هزار دلاری احمدی نژاد در نیویورک

    پاسخحذف
  9. سلام . راستي چرا بجاي کمک به مردم خودمان . بايد پول نفت را به عرب ها بدهيم. يا بخاطر حق سکوت رشوه بدهيم به روسيه و چين وووووو

    پاسخحذف
  10. سلام.در گذاشت آیت آلله منتظری رابه همه


    ایرانیان عزیز تسلیت گفته . وبرای شادی روح این عزیز صلوات.

    پاسخحذف
  11. سلام به دوستان سبز

    مازندران سبز شد

    جنبش سبز مازندران آغاز بكار كرد و مايل به همكاري با تمام جنش هاي استاني كشور ميباشد تا با اتحاد مسير پيروزي جنبش را هموارتر شود

    ما پيروزيم چون حق با ماست
    سبز باشيد

    پاسخحذف