۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

دانلود ویدیو

چندتا ویدیو گرفته بودم گفتم یک جا غیر از یوتویوب آپ کنم که شما هم ببینید.در mediafire آپ کردم

این ویدیوی یکی از شهدای جنبش سبز هست که توصیه میکنم اونایی که مشکل قلبی دارند نبینند:

نحوه ی شهادت یکی دیگر از شهدای جنبش سبز +18

اینم واسه اونایی که میگن مردم اغتشاش گرند و این مردمن که شیشه ها رو میشکونن و همه جا رو آتیش میزنن،این یکیشه اگه خواستین بگین ویدیوهای زیادی در این رابطه دارم:

شکستن شیشه های خودروها توسط پلیس های ضد شورش با باتوم

خودکشی جوان 23 ساله در اصفهان پس از آزادی
این جریان یک پسری هست که توی تظاهرات بعد از انتخابات،اونجا میگیرنش.بعد از بردن به زندان و شکنجه و تجاوز بهش،پدرش وثسقه میزاره اونو میاره بیرون،از طرف اطلاعات دوباره میان دنبالش که بگیرنش.اما پسره فرار میکنه و میره بالای یک پل عابر پیاده (در خیابان کشاورز اصفهان) و خودشو پرت میکنه پایین و مغزش متلاشی میشه.توی فیلم هم مردی که میبینید دستاش خونیه پدر این پسرست.

خودکشی جوانی در اصفهان

اینم تقلب در انتخاباته که فقط می تونم بگم خدا را شکر که دشمنان ما را احمق آفریدی

تقلب آشکار در انتخابات ریاست جمهوری دهم

۷ نظر:

  1. baaah bah-masha@llah-damet garm-marhaba-eyval-mersiiiiiiiiiiiii-sabz bashi rafigh

    پاسخحذف
  2. سلام و هزاران درود بر شما . من از سمنان نیستم وگرنه همکاری می کردم . زنده باد راه سبز . موفق باشید .

    پاسخحذف
  3. درود بر آزادی
    همه باهم در روز قدس

    پاسخحذف
  4. همیشه پیروز و همیشه سبز باشید

    پاسخحذف
  5. همراهتان هستیم و خواب را از چشمان کودتا گران حواهیم گرفت

    پاسخحذف