۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

تاریخ به قتل می رسد


سلام .
سلامی به گرمی روزای سمنانمون.امروز یجوری بودم.نه خوب نه بد.میخواستم تو این شبهای قدر چیزی از سیاست ننویسم.بیخیال سیاست بشم.یکم تو خودم باشم.ما بی دینا که کلهم چند رووز تو سال بیشتر که آدم نیستیم.اما ...........اما دلم رضا نداد. گوشیم رو برداشتم یک note جدید باز کردمشروع کردم نوشتن.نمی دونستم از چی بنویسم.راجع به چی باشه؟!گفتم هرچه پیش آید خوش آید.امیدوارم خوب شده باشه.راستی تا یادم نرفته برا ما دعا کنین تو این شبای عزیز.
- تاریخ به قتل می رسد:
اوضاع و احوال کشور در این چند ماه اخیر به هم ریخته است.مسائل بیان شده در مناظره ها , 22 خرداد برگزاری انتخابات زمانی که قرار بود نمودار احوالات مملکت از شیب منفی به شیب مثبت بگراید و حوادثبعد از آن.اینها 3بخش رخدادهای ایران بود در این مدت.اما نتیجه چه بود؟برای ایران چه اتفاقی افتاد؟ با تاریخ ایران چه کردیم؟
بر گردیم به گذشته به انقلاب 57.مردی از جنس مردم آمد. پایان داد به باج دهی های رژیم به بیگانگان.مردم یک دل بودند.با این حال استسمارگران به فعالیت های پنهانی خود ادامه دادند.در این بین عده ای دانشجو در سر مستی پیروزی انقلاب غرق نشدند.به دنبال کسب قدرت نبودند.هدفشان خدایی بود.13 آبان خبری در شهر پیچید.لانه جاسوسی به دست آن دانشجویان تسخیر شد.حالا دیگر مملکت به آنها افتخار میکرد.حزبی تشکیل دادند به نام جهبه مشارکت.
جهت مبارزه با گروه های مجاهدین خلق نیز 7 گروه مردمی با هم متحد شدند.اتحاد این ها تشکیل حزب مجاهدین انقلاب اسلامی را موجب شد.
از خدمت های شهیدان شاهد بهشتی , مطهری, رجائی , طالقانی ,هاشمی و خاتمی و.............خود میدانید.
30 سال از انقلاب گذشته است.چه کرده ایم که خبر خروج بیت امام بنیان گذار این انقلاب از کشورهر روز به گوش می رسد.موسوی به بیگانگان وابسته است.خاتمی خائن است.هاشمی دزدی کرده.با خانواده بهشتی چه کردیم؟حق آنها زندانی شدن به خاطر احقاق حقوق مردم است؟خانواده طالقانی چطور؟مراسم یادبودش باید در خفا و با تدابیر شدید امنیتی برگزار شود؟ تکلیف احزاب مشارکت سازمان مجاهدین خلق و کار گزاران هم که معلوم.
براستی چرا تاریخ ایران کشته می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۲ نظر:

  1. امیدوارم روزی برای مردم ایران مشخص بشه که شرق و غرب و یا هر کشور دیگری دوست یا دشمن مادام العمر نیست . نه آمریکا و انگلیس و فرانسه غول و دیو هستند و نه روسیه و عراق و سوریه و چین : فرشته !!

    امیدوارم بدون تعصب به مسئله مجاهدین خلق و سفارت امریکا نگاه کنید.

    و از اونجایی که وبلاگتون رو هر روز میخونم مطمئنم دوستانی هستید که بنده رو حقوق بگیر و بلندگوی غرب و سازمان مجاهدین خلق و فلان خطاب نمیکنید. مثل شما عاشق واقعی ایرانم. بچه کویرم .. عاشق سمنان و ...

    همتون رو دوست دارم.

    پاسخحذف
  2. در آرزوی فردایم
    فردای آزادی
    در آرزوی فردایم
    فردای بوئیدن گل یاس
    در آرزوی فردایم
    فردای روییدن جنگل تا آسمان
    در آرزوی فردایم
    فردای فریاد پر بغض
    در آرزوی فردایم
    فردای دلدادگی و عطوفت
    در آرزوی فردایم
    فردای طوفانی موج انتظار

    پاسخحذف