۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

سلام با کمی تاخیر....










سلام بچه های گل سمنان
می خوام درباره ی یکی از مراسم هایی که در سمنان چند روز پیش اجرا شد بگم.
متاسفانه یکی از کارمندان عزیز روزنامه پیام چند روز پیش سکته کرد و دار فانی را وداع گفت.زن خوب و مهربانی بود من او را می شناختم و با او صحبت داشتم.جوان بودند و دارای دو فرزند یکی 3 ساله و یکی 4 ماه اگه اشتباه نکنم.این خبرو دادم تا همه اولا برای خانم راحله سیستانی یک فاتحه بفرستیم و دوما اینکه در مراسمی که برای بزرگداشت این عزیز برگزار شد نماینده ی سمنان آقای مصطفی کواکبیان هم آمدند و با تجلیل از این عزیز حرفایی درباره ی دنیای فانی که ما در آن هستیم ایراد کردند ایشان با اشاره به اینکه در این دنیا چند صباحی بیشتر نیستیم و همه باید بدانند که هر کاری که میکنند باید جوابگو باشند از قرآن و احادیث برای مدعوین حرف زدند و بعد حرفهای خود را به دولت کشاندند و از نگرانی هایشان.ایشان گفتند هر روز برای من نامه های زیادی از طرف مردم برای من می آید و از فقر و بذاعت خود میگویند من از ته دل ناراحت و متاسف میشوم اما کاری نمی توانم برایشان انجام بدهم و اگر هم انتظار دارید که دولت به شما کمک کنه باید بدانید اگر دولت می توانست خودش را درست میکرد!آقای کواکبیان به موضع تند خود تا آخر حرفهایش ادامه داد و از دولت و کارکردهایش به شدت انتقاد کرد.و از حق مردم ایران دفاع کرد.
من این مراسم را از دوستم که ایشان نیز یکی از دوستان نزدیک این مرحومه بود شنیدم خودم هم در سمنان نبودم و گرنه خاطر ایشان برایم عزیز بود و دلم می خواست در آن جا حضور داشته باشم.
این مطلب را گفتم تا همه بار دیگر با مواضع آقای کواکبیان آشنا بشویم و ایشان را در این راه تنها نگذاریم واقعا وقتی دوستم تمام حرفهای ایشان را به من گفت افتخار کردم به نماینده ی شهرم و خوشحالم که نماینده ی شهرم مثل بعضی از نماینده ها مطاع این دنیا را بر مطاع اون دنیا ترجیح نداده است.درود بر این همشهری عزیز!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر