۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

دیروز چه گذشت........








سلام بر شما ملت غیور ایران
درود بر شما و عزم راسختان.دیروز را در تاریخ نور باران کردید.ندای آزادی بار دیگر در ایران ما طنین انداز شد.از سویی رژیم اشغالگر قدس و از سویی دیگر رژیم نامشروع دهم به خود لرزیدند.ما دیروز بردیم.هرچند که حضورمان کمی کمرنگ شده بود.اما همین کمرنگی هم میلیونی بود.برای ما همین که از ترس اینترنت را مختل کنند و بازی استقلال و استیل آذین را نشان ندهند بس است.وقتی تصویر بازی را در گوشه ی صفحه ی تلویزیون با کیفیت کامل و فقط سیاه و سفید نشان می دهند می فهمیم.70 هزار تماشاگر یکصدا به نمایندگی از میلیون ها ایرانی فریاد سبز آینده را سر میدهند.دیروز استقلال نبرد. این پیروزی حق بر باطل بود. پیروزی دستهای خالی به گلوله و باتوم.

بخدا از صبح دیروز می خواهم با شما درد دل کنم.ولی اینترنت در ایران مختل شده بود.

عده ای احمق با جانمان بازی کردند.حوالی ساعت 12 ظهر بود که باخبر شدم افرادی با چاقو به سیدمان حمله کرده اند.واقعا چه کار داشتند می کردند؟یعنی نمی دانستند خاتمی برای ما مقدس است؟نمی دانستند اگر او ذره ای خراش بردارد هواداران او که مانند بت می پرستندش دیگر نخواهند نشست؟به ماشین میر حسین حمله کردند.آیا در دوران انتخابات نشنیده بودند که :
مردم ز سر صمیمیت می خوانند
همواره به نام کوچکت میرحسین
یعنی او نیز همچون خاتمی در قلب ماست.شما را به قرآن دیگر این حرکات را نکنید.خوشبختانه مردم هوای پیر اصلاحات را داشتند وگر نه که وضعیتش از همه بد تر بود.به خیر گذشت.
جا دارد از از آیات اعظام منتظری و صانعی نیز به دلیل همراهیشان با مردم تشکر کنیم.دیروز لحظاتی تهران را ندای « منتظری و صانعی مجتهد واقعی » در بر گرفته بود.امیدوارم که شنیده باشند این فریاد هارا احمد خاتمی و جنتی و امثالشان.
دیروز را ما بردیم ولی جنگ تمام نشده است.
به یاد ما باشید به یادتان هستیم.

۲ نظر:

  1. دیروز سند افتخار دولت اپوزوسیون بود و دولت کودتا از این حرکت مردم چشمش کور شد .

    در جمعیت بودم که 4 بسیجی به سبز ها حمله کردند ، آنچنان نیروی انتظامی جواب داد که فریاد تشکر بلند شد .

    ای دولت کودتا - ای پدر و پسر بدکار !
    شما چیرو میخواهید انکار کنید ؟؟؟ اینکه ما هزار نفر بودیم ؟؟ دو هزار و سه هزار نفر بودیم ؟؟ 3 هزار ؟؟ ما با اون همه تهدید چند صد هزار بودیم ... بفهمید نفهما !!

    امیدوارم در سمنان هم روزی چنین حرکت هایی اتفاق بی افته :)

    مخلص همه همشهریا که تو این خفقان دارن فعالیت میکنن :)

    پاسخحذف
  2. سلام!
    به امید روزی که نور حق چشمان کوردلانی که طاقت حق خواهی ملت را ندارند نیز کور کند.

    پاسخحذف