۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

فراخوان نویسندگی سبز در این وبلاگ

















سلام همشهری های سبزم
برای اینکه این وبلاگ پربارتر بشه و قلم های مختلف در این وبلاگ با دست شما نوشته بشه به این فکر افتادیم تا از طرفداران موسوی،کروبی یا هر انسانی که از این ظلم و بی عدالتی خسته شده بخواهیم تا ما را در این راه یاری کند.
همشهریان عزیز!همان طور که در جمله ای در کنار وبلاگ نوشتم که دست من و تو این وبلاگ را سبز خواهد کرد هنوز هم معتقدم یک وبلاگ برای ارتقاع خودش باید همه جور آدم رو جذب کنه و از هر قلمی استقبال کنه.و برای اینکه مطالب بیشتر و به روز تر باشه با آغوشی باز از همشهریانی که حتی کمی دستشان به قلم میره استقبال میکنیم.
برای اینکه با خیالی راحت بنویسیدواز امنیتی 100% برخوردار باشید می توانید یک فیلترشکن ساده را باز کنید و مطالبتان را از طریق فیلترشکن در وبلاگ بگذارید.که ip شما تغییر کرده و امکان ردیابی شما صفر میشود.
برای نویسندگی در وبلاگ ایمیلی که با آن میخواهید فعالیت کنید(جی میل هم میشه) برای ما به آدرس جی میل ما بفرستید و ما از طریق همان آدرس ایمیلی که دادید برای شما یک دعوتنامه میفرستیم. شما به ایمیل باکس خود میروید و دعوتنامه را باز میکنید در داخل دعوتنامه توضیحات لازم داده شده از همان موقع شما یکی از نویسندگان این وبلاگ خواهید شد.یا علی.
تنها سلاح من وتو زبان،تفکر و قلممان است!

۶ نظر:

  1. با سلام ، اخبار تحلیلی جنبش سبز را از وبلاک ما پی گیری نمایید

    پاسخحذف
  2. طرح زکات فطریه سبز

    دوستان همان طور که میدونین روز عید فطر هر مسلمونی باید برای خودش و افراد تحت تکفلش حدود دو هزار تومان فطریه بده، و در بدترین حالت، اگر فرض کنیم که فقط بیست میلیون ایرانی این پول رو پرداخت می کنن؛ این میشه 400000000000 ریال!!!

    معمولا این پول به صندوق های کمیته امداد ریخته میشه، که خودتون میدونین کمیته امداد دست چه کساییه و کودتاچی ها از این پول ها چه استفاده ای می کنن!

    حالا
    این قضیه چه ربطی به جنبش سبز میتونه داشته باشه؟

    از دو طریق:

    راه اول که این پول ها رو به جای ریختن در صندوق های کمیته امداد، در صندوق های موسسات خیریه ی غیر دولتی مثل سرای سالمندان و غیره بریزیم که به دست کودتاچی ها نرسه

    و دوم این که، تا می تونیم برای پرداخت این پول ها، از اسکناس های خورد مثل صد تومنی یا دویست تومنی استفاده کنیم، و روی همه ی این اسکناس ها شعارهای جنبش سبز (مثل مرگ بر دیکتاتور و ...) رو بنویسم

    این طوری در یک روز، دویست میلیون قطعه اسکناس دویست تومانی، یا چهارصد میلیون قطعه اسکناس صدتومانی شعارنویسی شده، داخل صندوق های صدقات ریخته میشه

    دولت کودتا هرچی هم زور بزنه نمی تونه این همه اسکناس رو از گردونه خارج کنه، و ضمنا چون این اسکناس ها در صندوق ها ریخته میشن، هیچ خطری برای کسی که اونو تو صندوق میندازه نداره، چون موقع ریختن، کسی از نوشته ی توش مطلع نمیشه!

    به نظر من که طرح بسیار جالب و موثریه!

    به همه ی دوستان اطلاع رسانی کنین
    فرصت زیادی تا عید فطر باقی نمونده!
    هر زکات فطریه، بیست برگ شعار سبز!!!...
    .
    .

    .

    پاسخحذف
  3. به شبکه سبز (شبکه وبلاگ‌های جنبش سبز ایران) بپیوندید. http://sabzblognet.blogspot.com

    این شبکه به پیشنهاد موج سبز آزادی و به منظور ایجاد ارتباط و تعامل بیش تر میان فعالان جنبش در شهرستان ها راه اندازی شده است.

    پاسخحذف
  4. درود بر هموطنان سمنانی
    برای دانلود آخرین شماره های روزنامه زیرزمینی خیابان،دانلود کلیپ های موج سبز،تم های موج سبز برای موبایل و... به وبلاگ "همیشه سبز می مانیم"مراجعه کنید.
    پاینده وسبز باشید
    http://freedomforiran.blogfa.com

    پاسخحذف
  5. سلام بچه ها
    همين اول ميگم چيزي كه مي نويسم نظر نيست كه تو وبلاگ بزاريد
    چند تا توصيه ميكنم چون اين مدت حواسم بهتون بوده و حسابي منو نگران كرديد
    اول بگم كه من از طرف مردم نادون شهر عزيزم سمنان حسابي بابت اين وبلاگ ازتون تشكر ميكنم.اين جدا از اين مطلب كه تو ايران وقتي بخواي از كسي انتقاد كني اگه مي خواي يكم از حرفات گوش كنه اول حتماً بايد ازش حسابي تعريف كني ؛ خب اصل مطلب :
    اين مدت خيلي بي احتياتي كرديد چه تو وبلاگ چه تو شهر
    1- تو اين شهر كه يه نفر در ميون اطلاعاتين تو شهر با كسي قرار ملاقات نزاريد. لطفاً
    چون اگه بخوان بگيرنتون اولين راه اينه
    2- اگه عضو مي گيريد يا كسي براتون مي نويسه نيازي نيست شما يا افراد ديگر رو كه مي نويسند رو بشناسه
    3- مي دونم دو نفر از شما تو قسمت دست اندركاران اسم كوچيك خودشون رو گذاشتند ؛ اين كار رو نكنيد بچه ها خطرناكه يعني خيلي خطرناكه
    4- من سايت هايي رو كه معرفي كرديد مي شناسم ولي بدون شناخت سايتي رو معرفي نكنيد براي كاربراتون خطرناكه
    چند تا هم نظر غير امنيتي
    1- دليلي نداره هر نظر بي پايه واساسي رو بزاريد تو سايت ، اعتبار شما رو به شدت كم مي كنه
    2- هيچ
    من از چند نفر از قديمي تر ها خواهش كردم براي نوشتن با شما هم كاري كنند ، اومدنشون با من حفظشون با شما اسم مستعار من (انجير معابد) ميل من green.rock13@yahoo.com
    به ميد روزهاي بهتر شاد و پيروز باشيد

    پاسخحذف
  6. واقعاً كه آفرين
    نظر بدون چك شدن مياد تو صفحه ي اصلي ؟
    سريع ورش داريد
    ( انجير معابد)

    پاسخحذف