۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

بیانیه ی شماره 1 گروه جوانه های سبز سمنان

"انسان نماها عالمش می خوانند با اینکه از علم بهره ای نبرده است،بامدادان که از خواب برمی خیزد کاری جز روی هم انباشتن چیزی که اندکش بهتر از بسیارش است ندارد.همین که مانند حشرات پست از گندیده ها سیراب گشت و بیهوده را روی هم انباشت در میان مردم به قضاوت می نشیند و روشن ساختن حقایقی را بر عهده میگیرد که بر دیگران مشتبه است" نهج البلاغه،ترجمه علامه جعفری، خطبه 17 (در توصیف کسانی است که در میان امت،بدون شایستگی متصدی منصب قضاوت می گردد).

خداوندا به من قدرتی عطا فرما که بتوانم از دین تو در مقابل دین فروشان این مرز و بوم محافظت کنم.
ما جوانان سبز سمنان خواهان تحولی در روند اقتصادی،سیاسی اجتماعی کشورمان ایران هستیم و امید داشتیم که با صندوق های رای این تحول را کلید بزنیم.اما قدرتمندان با تجاوز به رای های ما متاسفانه برگه های رای را به باد سپردند و به جای ما تصمیم گرفتند.

حال که سردمداران کشورمان ایران،صندلی قدرت کر و کورشان کرده و دین را برای منفعتشان به یغما برده اند و میزان قضاوت آنان گویی که وارونه شده است ما به این فکر افتادیم تا در راستای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و برای برگرداندن اسلام راستین به کشور گام هایی هر چند کوچک اما در راه حق و با یاری خداوند متعال برداریم.
هدف گروه جوانه های سبز سمنان پاسداری از اسلام،حقوق بشر،آزادی اندیشه و حق حیات که بزرگترین حق در اسلام است،میباشد.
بر آن داریم تا در راستای همین قانون اساسی(که همین سردمداران کشور نوشته اند اما خود به آن پای بند نبوده اند) بتوانیم حق خود و مردم را باز ستانیم و اسلام را از چنگ دین فروشان سرزمینمان نجات دهیم.
هر گروه و تشکیلاتی با هر عقیده و هر دینی می تواند ما را در این راه مساعدت کند به شرط منحرف نشدن از اصول گروه جوانه های سبز سمنان.
تاریخ تاسیس رسمی
30/5/88
گروه جوانه های سبز سمنان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر