۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

حمایت مهدوی کنی از هاشمی رفسنجانی و انتقاد وی از شیخ محمد یزدی

سخنان تند آیت‌ا... یزدی، رئیس جامعه مدرسین و عضو جامعه روحانیت مبارز در نشست اخیر جامعه روحانیت، با واکنش آیت‌ا... مهدوی کنی، دبیرکل این جامعه مواجه شده است.



به گزارش آینده، آیت‌ا... یزدی که پس از خطبه‌های نماز جمعه هاشمی رفسنجانی، اقدام به سخنرانی تندی علیه وی کرده بود، مدتی در مجامع دیده نشد و با وجود آن‌که در انتخابات اخیر قاطعانه از محمود احمدی‌نژاد حمایت کرده بود، در هر دو مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست‌جمهوری غایب بود.

وی این هفته در نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز حاضر شده و ضمن انتقاداتی از محمود احمدی‌نژاد به دلیل نوع رابطه وی با مراجع و اقداماتی نظیر معرفی وزیر زن، اظهارات تندی علیه هاشمی رفسنجانی انجام داده و از جمله اظهار کرده که وی باید اقدامات زن و بچه‌اش را محکوم کند.

پس از سخنان آیت‌ا.. یزدی، آیت‌ا... مهدوی کنی،‌ در سخنان معتدلی با اشاره به سوابق درخشان آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی ضمن انتقاد از موضع آیت الله یزدی، اظهار کرده، آقای هاشمی را که نمی‌شود حذف کرد یا از کشور بیرون کرد. خود ایشان هم که مشکلی ندارند. پس باید ایشان را حفظ کرد.

گفته می‌شود در این جلسه درباره صدور بیانیه‌ای با محورهای مشخص بحث شده و قرار است این بیانیه به امضای اعضای جامعه روحانیت برسد.

http://www.mowjcamp.org/article/id/20056

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر