۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

واكنش بروجردي به تغييرات مكرر بازجوي‌هاي تاج زاده

یلنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار اميدواري كرد با حضور صادق لاریجانی در راس قوه قضاییه هرچه زودتر وضعيت بازداشت‌شدگان اخير حل و فصل شود.

علاء الدين بروجردي در جمع خبرنگاران پارلماني در پاسخ به سوالی که به وضعیت تاج‌زاده در زندان اوین اشاره داشت گفت: ابهاماتی مبنی بر اینکه ایشان در قید حیات نیستند وجود داشت که ما طی ملاقات با ایشان متوجه شدیم که اين خبار صحت ندارد.
وی با اشاره به بازدید فرهاد تجری از بند سیاسی زندان اوین ادامه داد: شرایط اقامتی در زندان اوین در حد استاندارد زندان‌ها بود اما این زندانیان خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت بازداشت‌شان بودند.
بروجردی در پاسخ به سوال خبرنگاری که می‌پرسید چرا خبرنگاران را در این بازدیدها نمی‌برید؟ گفت: ما از این موضوع استقبال می‌کنیم اما چون زندانبان نیستیم نمی‌توانیم چنین امکانی را فراهم آوریم.
وی همچنین درواکنش به انتشار اخباری مبنی بر تغییر 5 بازجو در مراحل بازجویی تاج‌زاده اظهار داشت: بنده که بازجو نیستم تا از این مساله و علت آن اطلاعی داشته باشم چنین اتفاقی اگر هم رخ داده باشد مهم نیست.
بروجردی با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات بازداشت‌شدگان اخیر ادامه داد: امیدوارم با حضور آقای صادق لاریجانی در راس قوه قضاییه هرچه زودتر این مسائل حل و فصل شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به درخواست کروبی مبنی بر ارایه مستنداتش درجلسه ای با حضور روسای مجلس و قوه قضاییه و دادستان کل کشور اظهار داشت: آمادگی داریم که مستندات آقای کروبی و افراد آزاد شده پس ازدستگیری‌های اخیر را بررسی کرده و حتی از آنها دعوت کنیم تا با حضور در مجلس که خانه امن و پناهگاه ملت است، اسناد خود را ارایه دهند تا در کمیته حقیقت‌یاب مجلس بررسی شود. در این صورت ما می‌توانیم گزارش نهایی خود در این زمینه را به سران سه قوه ارایه دهیم.

http://www.noandish.com/com.php?id=31467

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر