۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

باهنر در گفتوگو با ايلنا:اگر ”راه سبز اميد“ در چارچوب قانون تشكيل شود، از آن استقبال ميكنيم

















محمدرضا باهنر در پاسخ به سوالي كه به تشكيل نهضت فراگير ”راه سبز اميد“ از سوي ميرحسين موسوي اشاره داشت، گفت: بايد تعريف قانوني و حقوقي اين نهضت روشنتر شود.
دبيركل جامعه اسلامي مهندسين، در گفتوگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينكه در كشور ما فعاليتهاي سياسي و حزبي از يكسو و فعاليتهاي رسانهاي و الكترونيك از سوي ديگر، داراي تعاريف خاصي هستند، ادامه داد: بايد مقصود آقاي موسوي مشخص شود كه منظورش از تشكيل ”راه سبز اميد“ دقيقا چيست.
نايب رئيس مجلس در واكنش به اينكه موسوي در نظر دارد تا نهضت فراگير ”راه سبز اميد“ را در قالب يك جبهه سياسي تشكيل دهد نه يك فعاليت رسانهاي يا سايتي، اظهار داشت: تصميم ايشان هرچه كه باشد اميدواريم كه در چارچوب قانون، تشكيل شود.
به گفته وي نهضت ”راه سبز اميد“ چنانچه بخواهد در قالب يك حزب سياسي فعاليت كند، بايد مجوز لازم را از كميسيون ماده 10 احزاب دريافت كند و اگر موسوي در نظر دارد كه يك جبهه سياسي تشكيل دهد باز هم بايد اعضايش را درچارچوب قانون انتخاب كند.
باهنر در پاسخ به سوالي كه نظر وي را در مورد تشكيل نهضت فراگير ”راه سبز اميد“ مي پرسيد، گفت: چنانچه اين نهضت در چارچوب قانون تشكيل شود از آن استقبال ميكنيم.
گفتني است مهندس ميرحسين موسوي پس از اعلام تشكيل نهضت ”راه سبز اميد“ در جمع انجمن اسلامي جامعه پزشكي در روزهاي گذشته، در نظر دارد كه بيانيه تشكيل اين نهضت را طي روزهاي آتي ارائه دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر