۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

بیانیه شوراي هماهنگي اصلاح طلبان كرد در حمایت از رمضانزاده


شورای هماهنگی اصلاحطلبان کرد با انتشار بیانیهای ضمن محکوم کردن دستگیری عبدالله رمضانزاده اعلام کرد: آیا رمضان زاده مرتکب آدم کشی و تجاوز به حقوق مردم و شکنجه انسانهای بیگناه شده که اینگونه با او میکنید؟ متن این بیانیه که در سایت نوروز منتشر شده به شرح زیر است:




ايرانيان خردمند، ملت شريف كرد!

همانگونه كه مستحضر هستيد ايامي چند ازدستگيري و بازداشت دكتر "عبدالله رمضانزاده" "رييس شوراي هماهنگي اصلاحطلبان كرد" ميگذرد، كه دراين مدت و در هنگام دستگيري بر اثر ضرب و شتم و شكنجههاي غيرانساني دچار آسيبهاي جسمي و روحي فراواني شده و به همين دليل متاسفانه مدتي است كه در بيمارستان بستري شده است.

آيا پاداش زحمات و تلاشهاي چندين سالهي رمضانزاده براي دفاع ازانقلاب و اجراي قانون اساسي و تشويق مردم به مشاركت در انتخابات اينگونه بايستي داده شود؟ آيا رمضان زاده مرتكب آدمكشي، تجاوز به حقوق مردم و شكنجهي انسانهاي بيگناه شده كه بايد با او اين گونه رفتار شود؟ ما مطمئنيم كه برخورد هاي بدتر از اين، ذرهاي ازارادهي پولادين اين نوادهي كاوه را نه تنها سست نخواهد كرد بلكه همچنان كوه پيكر خواهد ايستاد.

اما افكار عمومي ملت شريف ايران و كردهاي آزاديخواه چنان از اين بازداشتهاي خودسرانه و غيرقانوني رنجيده شده كه جز اعادهي حيثيت، آزادي زندانيان و دستگيري عاملان و آمران شكنجه، آن راالتيام نخواهد بخشيد. ما بار ديگر ضمن محكوم كردن دستگيري اين فرزند آزادهي كرد و شكنجه هاي وحشيانه او كه منجر به بستري دربيمارستان شده خواستار آزادي فوري و بيقيد وشرط او ميباشيم.

اميد است مسئولان قضايي كشورمان به خود آيند و با آزادي همهي زندانيان سياسي مرهمي بر زخمهاي پيكر آسيب ديده ملت قهرمان نهند.

شوراي هماهنگي اصلاحطلبان كرد


http://www.mowjcamp.com/article/id/20846

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر