۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

میرحسین : اگر هوشیاری وحق طلبی مردم نبود شاید امروز اوضاع از این


نخست وزير دوران امام(ره) با تجلیل از نقش مردم در مقابله با حرکتهای مشکوک و مغایر با منافع ملی گفت: اگر هوشیاری و حق طلبی مردم نبود شاید امروز اوضاع از این هم بدتر بود چرا که اقتدارگرایان در تدارک ریشهکن کردن اصلاح طلبی و حرکتهای مستقل با اتهامتراشی وانگزنی بودند.

میر حسین موسوی در دیدار با خانواده چند تن از زندانیان سیاسی در منزل دکتر میردامادی ،دستگیریهای بعداز انتخابات را غیر قابل پيشبینی بر شمرد و گفت: دستگیری افراد مومن ،انقلابی و خدومی همچون آقای دکتر میردامادی که در جريان اشغال لانه جاسوسی آمریکا يكي از رهبران دانشجويان خط امام بودند و ترتیب دادن دادگاههابا اتهام انقلاب مخملی برای آنان، هزینههای سنگینی بر نظام تحمیل کرد به همین دلیل آنانی که از وجدان بیداری برخوردارند اگر چه در صف اصولگرایان قرار دارند،با درک این واقعیت که ماهيت این رفتارها برای قدرتطلبی است در حال تصحیح مسیر خود هستند.

وی با آرزوی آزادی هرچه زودتر زندانیان بیگناه و با اشاره به حقانیت راه مردم، اظهار داشت:راهپیمائی عظیم وشگفتیآفرین 25خرداد به رغم مشکلات ومحدودیتهای فراوان که با خویشتنداری معنادار و هوشمندی کامل مردم و عاری از شعارهای ساختارشکن همراه شد،برای درک خواست واراده مردم کافی بود و فرصتی برای نظام ایجاد کرد که در صورت تن دادن به خواست مردم و استفاده از فرصت میشد با کمترین هزینه به ساماندهی مشکلات کشورپرداخت.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تجلیل از نقش مردم در مقابله با حرکتهای مشکوک و مغایر با منافع ملی گفت:اگر هوشیاری وحق طلبی مردم نبود شاید امروز اوضاع از این هم بدتر بود چرا که اقتدارگرایان در تدارک ریشهکن کردن اصلاح طلبی و حرکتهای مستقل با اتهامتراشی وانگزنی بودند اما حضور میلیونی مردم در راهپیمائی 25خرداد مانع از عملیات گسترده علیه اصلاحات شد.
در ادامه این دیدار خانواده آقایان میردامادی و جواد امام ضمن تشریح وضعیت عزیزان خود در زندان و نحوه برخورد با زندانیان و خانوادههایشان مطالبی بیان داشتند.

همسر دکتر میردامادی در این ارتباط گفت:با وجود آنکه به برخی از زندانیان اجازه ملاقات با خانواده هایشان را دادهاند اما تاکنون به ما وچند چهره شاخص دیگر این اجازه را ندادهاند و با گذشت بیش از 2ماه هنوز از وضعیت عزیزان خود خبر چندانی نداریم .

در پایان این دیدا ر مهندس موسوی ضمن توصیه خانوادههای زندانیان به صبر برای آزادی زندانیان دعا کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر