۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

در گفتگو با پارلمان‌نیوز محشتمی‌پور: تاج‌زاده برای دومین بار با خانواده‌اش تماس گرفت









مصطفی گفت فکر کنم ماه رمضان هم اینجا باشم

پارلمان‌نیوز:فخرالسادات محتشمی‌پور خبر از آن داد که مصطفی تاج‌زاده برای دومین بار در طی دوماه گذشته ساعاتی پیش با خانواده‌اش تماس گرفت.

همسر تاج‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، گفت:«حدود دو ساعت پیش فردی از بازداشتگاه با بنده تماس گرفت و گفت که تاج‌زاده وسایلی لازم دارد که خودشان به شما خواهند گفت، از او پرسیدم که کدام بازداشتگاه که پاسخ داد اوین، اما وقتی از او دوباره پرسیدم که از کجا مطمئن شوم که همسرم در اوین است پاسخی نداد.»

وی ادامه داد:« حال مصطفی از پشت تلفن ظاهرا بد نبود، اما نمی‌توان از پشت تلفن واقعیات را کامل فهمید، با من و دخترانشان صحبت کردند و من هم خیلی سفارش کردم که حتما با مادرش تماس بگیرد و با او هم صحبت کند که تاج‌زاده گفت امکانش نیست، به او گفتم گوشی را به آقایان بدهید تا به آنها بگویم که حتما باید با مادرتان تماس بگیرید، خوشبختانه بعد از تماس با ما اجازه دادند که مصطفی با پدر و مادرش هم بعد از دو ماه صحبت کند.»

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت افزود:«همسرم تنها چند کتاب، نهج‌البلاغه، خودکار و دفترچه یادداشت نیاز داشت که اینها جزو وسایلی است که باید در اختیار زندانیان قرار دهند.»

محتشمی‌پور یادآور شد:«هنگامی که از تاج‌زاده پرسیدم مگر قرار است باز هم در زندان بمانی جواب داد فکر کنم قرار است ماه رمضان هم اینجا هستم.»

وی تصریح کرد:«هنگامی که به تاج‌زاده گفتم اینجا همه می‌دانند که شما بی‌گناه هستید و بی‌گناهی شما بر همه محرز است ناگهان تماس را قطع کردند.»

همسر تاج‌زاده تاکید کرد:«آقایان بعد از دو ماه توقع دارند در تماس تلفنی فقط حال و احوال کنیم و از هیچ چیز دیگر حرف نزنیم در حالی‌که به نظر می‌رسد عزیزانی که در بند هستند از هیچ‌کدام از اتفاقات بیرون از زندان مطلع نیستند، حتی آقای تاج‌زاده از شهاب طباطبایی که برادر داماد من است و او هم در زندان است هیچ خبری نداشت و از من خواست که پیغامی را به او برسانم.»

محشتمی‌پور ادامه داد:« می‌خواستم به مصطفی بگویم که رئیس قوه قضائیه عوض شده و مرتضوی که حکم بازداشت غیرقانونی او و بسیاری دیگر از فعالان سیاسی را داده عزل شده است که نگذاشتند.»

وی یادآور شد:« هیچ اطلاعی به من ندادند که وسایلی که همسرم خواسته است را باید کجا تحویل بدهم، همسرم دو ماه است در بازداشت غیرقانونی به سر می‌برد و حتی اجازه ندادند وکیلش با او دیدار کند، ما انتظار داریم که هر چه زودتر تکلیف تاج‌زاده و سایر بازداشت‌شدگان معلوم و این افراد آزاد شوند.»

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در خصوص اخبار ضد و نقیضی که در مورد کذب بودن دیدار نمایندگان با تاج‌زاده منتشر شده است، خاطر نشان کرد:« من نمی‌توانم در مورد صحت و سقم این اخبار اظهار نظر کنم و این کار را باید رسانه‌ها انجام بدهند اما چیزی که هست آقای بروجردی با من تماس گرفتند و گفتند که تاج‌زاده دیدار کردم، حالا اینکه برخی نمایندگان می‌گویند دیداری در کار نبوده را من خبر ندارم.»

http://www.parlemannews.ir/?n=2773

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر